·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙

·٠•●♥ اخبار پرسپوليس و استقلال ♥●•٠·˙
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ˙·٠•●♥ پرسپوليس و استقلال با اخبار♥●•٠· ˙ و آدرس 30-30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهرداد اولادی در گفت‌و‌گو با شفقنا ورزشی:قهرمانی را به طرفداران آبی هدیه می‌کنیم/هیچ تیمی تهدید جدی برای ما نیستا

 

استقلالی شد تا بلکه کمک حال امیر قلعه نویی در راستای کاهش مشکل گلزنی باشد. اما این بازیکن نتوانست، انتظارات را برآورده کند و آبی‌ها با وجود اینکه جدی‌ترین مدعی عنوان قهرمانی هستند، همچنان در گل زدن «مشکل دارند.

اولادی البته امیدوار است تا در ادامه، بتواند مهره‌ای موثر برای استقلال باشد و در گفت‌و‌گو با خبرنگار شفقنا ورزشی از انگیزه بالایش برای رویارویی با ملوان در هفته بیست و هفتم می‌گوید.

مصاحبه شفقنا ورزشی با مهرداد اولادی در خصوص عملکرد این بازیکن و همچنین شرایط جدول رده بندی در را در ادامه مشاهده می نمایید:

شفقناورزشی- مهرداد اولادی از نمایشش با پیراهن آبی راضی است؟

ببینید! در موفقیت یا ناکامی هر فوتبالیستی باید دید که چه شرایطی وجود داشت و چه مسایلی دخیل بود. من از روزی که به عضویت استقلال در آمدم، طبق تایید مربیان همه انرژی خود را صرف این کردم تا بلکه با آمادگی بالایی در ترکیب تیم باشم. با اینکه به لحاظ آمار نتوانستم، رضایت کسی را جلب کنم وجدانم راحت است، چون از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ام.

شفقناورزشی- حتما می‌خواهید فول گلزنی بدهید.

در فوتبال وعده و وعید دادن کار اشتباهی است و به همین دلیل تصمیم ندارم تا قول گلزنی یا پیروزی بدهم. اما به همه استقلالی‌هایی این قول را می‌دهم که حتی لحظه‌ای غفلت نکنم و با تمام توان خود در بازی‌ها حاضر می‌شوم تا انشاءالله بتوانیم در پایان فصل به عنوان ارزشمند قهرمانی برسیم.

شفقناورزشی- بازی با ملوان را چطور می‌بینید، می‌برید یا می‌بازید؟

قبل از جواب دادن به این سئوال لازم می‌بینم، بگویم که بازی در ورزشگاه انزلی همیشه و برای هر تیمی دشوار است و به همین دلیل استقلال در روزی سخت به دیدار ملوانی خواهد رفت که این روز‌ها در اوج آمادگی است. درباره نتیجه احتمالی هم باید بگویم که استقلال بیشتر از ملوان به سه امتیاز بازی احتیاج دارد و به همین دلیل از‌‌‌ همان دقیقه اول تلاش می‌کنیم تا با شکست دادن رقیب، شانس قهرمانیمان را بیش از پیش کنیم.

شفقناورزشی- البته استقلال در شرایطی برای قهرمان شدن، جدالی نفس گیر با تیم‌های دیگر دارد که در این راه مشکلات و کمبودهای زیادی دارد.

همه می‌دانند که تیم ما حتی در برخی از بازی‌ها، در شرایطی توانست رقیبانش را شکست بدهد که حتی به تعداد کافی بازیکن ذخیره هم نداشت. اما با تلاش و تعصب بازیکنان و همچنین درایت کادر فنی و مخصوصا امیر قلعه نویی تا اینجای لیگ در نتیجه گیری درخشیدیم و شانس اول قهرمانی به شمار می‌رویم.

شفقناورزشی- اما ۴ رقیب بسیار دشوار و مقتدر در ۴ هفته پایانی بازی دارید.

همینکه دیدارهای باقی مانده ما با تیم‌هایی هستند که پسوند مدعی را یدک می‌کشد، نشانگر این مساله است که سرنوشت استقلال در دست استقلالی‌ها است و اگر بتوانیم هر ۴ حریف را شکست بدهیم، قهرمانی لیگ بر‌تر را به طرفداران آبی هدیه می‌کنیم.

شفقناورزشی- کدام تیم را رقیب اصلی استقلال در راه قهرمانی می‌دانید؟

نفت، فولاد، سپاهان و حتی پرسپولیس روی کاغذ شانس دارند، اما هیچکدام از آن تیم‌ها نمی‌توانند تهدیدی جدی برای قهرمانی ما باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 بهمن 1392 ] [ 18:38 ] [ حسين يارعلي ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

·٠•●♥ سلام نظر فراموش نشه : ممنون كه نظر مي دهيد♥●•٠· به وبلاگ من خوش آمدید .
آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 486
بازدید کل : 77690
تعداد مطالب : 275
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

code ahang